Bebegm 5 aylık evet biliyorum emzirme döneminde dökülmeler olur ama bu kadarı normal mi sizce, banyoda banyodan sonra gün içinde aşırı dökülmelerim oluyo tutam tutam abartmıyorum aşırı yoğun dökülmeler fikir verirmisniz ne yapmam lazm yoksa kafayı yicem sizdede bu durum yaşanıyor mu ne yaptınız