Kızlar merhaba ben robot süpürge almayı düşünüyorum bayağı araştırdık ettik falan ben roborock almayı düşünüyordum eşim uzun yıllar beyaz eşya servisinde falan çalıştı şu an hala serviste çalışıyor zaten dolayısıyla bu işi yapan çevresine sordu ve Philips i tavsiye eden çok oldu hatta istasyonlu olanların büyük rahatlık olduğunu söylüyorlar benim evim bayağı geniş 200 metrekare ve tek başıma yetişemiyorum haliyle şimdi sorum şu bu süpürgeyi kullanan falan var mı memnun musunuzyardimci olursanız sevinirim