Balanne_ gecmis olsun, 12 yasindan beri bademciklerim yok iyi ki de yok 🤭 ben de kucuklugumde 1 ayin 3 haftasi ciddi sekilde hasta oluyordum hep, surekli ates, surekli iğne vs en sonunda 12 yasinda alindi. O gunden beri cok rahatim. Simdi 34 yasindayim🤭 Bademciklerim sisince cok aci cekiyordum hala hatirliyorum acisini ama alindiktan sonra hastayken agirayacaksa da sadece yerlerinde hafif bir agri oluyor ama kesinlikle varken oldugu gibi degil.