MerveH_ Kizlar dogum yapalım 9 ay oldu ilk oğlumda 6 aylikken oldum adet kızım kızım 10 ay olcak nerdeyse hala afet olmadım ama hamile değilim test yaptım böyle normal mi uzun surmesi
esraalic MerveH_ ben 3 ay sonra olmuştum emzirme süresince normal diyorlar bilemiyorum yakında olursunuz bence
Superstar_00 MerveH_ Bende doğumdan sonra 14. aya kadar olmadım defalarca doktora gittim emzirmeden kaynaklı dedi burda bir post açmıştım bir bayan bana yazdı maydanozı kaynat yeşil suyu çıkana kadar sıcak olacak şekilde 2 su bardağı iç bugün olmazsan yarın kesin olursun dedi ve dediği gibi de oldu içtiğim gün değil ertesi gün oldum.
balinayakafaatanhamsi MerveH_ doğumdan sonra 1 yıla kadar olmaması normal. Benim ablamda böyleydi. Ballı çörek otlu karışım yaptı yedi. Ertesi gün adet oldu
ilay-mom Bende doğum yapalı 3 ay olcak gelir gibi oluyor ama gelmiyor önceki gibi, 1 sene gelmemesi normal dedi doktorum emdiği sürece
psikologanneeeee Ben de 10 ay önce doğum yaptım ilk defa dün oldum. Emzirme süresince olmamak normal diye biliyorum