Selam anneler, kızım çok ciddi uykuyla savaş halinde 4 ay atağından bu yana huyu değişti önce kendi kendine bağırmaya (asla ağlamıyor bağırıyor gün boyu) geceleri 10 15 kere uyanmaya gündüz uyumamaya başladı. Uyutmak için yatırdığım anda daha da çok bağırıyor doymuyor mu diye devam sütü ile takviye ediyorum dünden beri ama onu da içmiyor yani sanırım tok olduğu için.. neler yapabilirim yaşayan var mı