Merhaba hanımlar. Bebeğim üç aylık. Altıncı ayda ek gıdaya başlamak istiyorum. İndirimde iken tabak, kaşık, suluk vb şeyler almak istiyorum. Ama neler ihtiyaç ve hangi marka almalıyım bilmiyorum. Tecrübeli anneler bana bilgi verirse sevinirim. Siz neler aldınız nelerden memnun kaldınız nerler alınmalı