zelalyngn Kızlar bebegim 3 ay 4 günlük eli hep ağzında emiyor ve ağzından hep salya akıyor aşırı huzursuz uyumuyor dış için de erken diye düşünüyorum neden böyle acaba
peramomms zelalyngn normal 5 aylık olacağı yakında halen ellerinağzında ne versem herşeyi ağzına götürüyor salya o kadar akıtıyor ki üzerini değişiyorum sürekli
MinikPandam_ zelalyngn bulunduğu aya uygun olarak davranıyor. diş hemen cikmayabilir ama böyle yapması normal. benim kizim elini yumruk yapıp ağzına sokmaya bile çalışırdı 🤣🤣