ysmnabd marketten pastorize jersey süt alıyorum. Eğer elimde mayam yoksa yine marketten aldığım manda yoğurdu ile mayalıyorum. Sütü ısıtıyorum. Parmağımı sütün içinde 6 sn tutabilecek kadar ısıtıyorum sonra altını kapatıp mayayı ekliyorum. 1 lt süt için 1 dolu yemek kaşığı yoğurt kullanıyorum. Yoğurdu öncesinde biraz çırpıyorum. Mayayı ekleyip iyice karıştırdıktan sonra küçük kavanozlara alıyorum ben. Porsiyonlanmış gibi oluyor daha rahat kullanıyorum. Sütü ısıtmaya başlarken fırını 70 derecede açıyorum bi 5 dakika çalıştırıyorum hafif ısınsın diye sonra kapatıyorum. Doldurduğum kavanozları ağızları açık şekilde fırının içine koyuyorum 5-6 saat bekletiyorum. Genelde 5-6 saat sonunda mayalanmış oluyorlar kavanozları kapatıp buzdolabına kaldırıyorum.