Merhaba kızlar bebeğim 5 aylık 1 aydır bestiron damla kullanıyoruz ama son bi kaç gündür aşırı huysuz geceleri ve gündüzleri sürekli aglamaklı ve 20 dktan fazla uyumuyor ki 1,5 2 saat uyuyn bir bebekti mutsuz ateş vs yok kakasınıda yapıyor ama bi arkadaşım bu damladan oldugunu söyledi varmı kullanıpta herhangi bir yan etki gören