Selam anneler. 2.5 aylık bebeğim var ve ben grip oldum. Dayak yemişim gibi kemiklerim ağrıyor. Bebeğimde günde 4 5 defa öksürüyor onun dışında huysuzluk ateş vs yok çok şükür. Burnunu da hergün temizliyorum tıkalı değil. Benim toparlanmam için önerileriniz var mı. Bide bebeğime tedbir amaçlı calpol vermeli miyim şimdiden teşekkürler 💕