gnsll Merhabalar, oğlum 8 aylık ve ek gıdayı reddediyor ağzını kapatıyor kaşığı görünce, kızım da böyle bir sorun yaşamamıştım ne yapmam gerekiyor, aynı sorunu yaşayanlar var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
hellobitchs gnsll benim kızımda öyle yapıyodu sonra önüne koydum kendi yemeye başladı. eğer yemeyip atıyosa ozmaan zorlamıyorum . bazen beğenmediği oluyo ama
sekerbebeginannesi gnsll bizim de aynıydı, şuan 2 gündür çok şükür yiyor sanırım atak haftasından dolayı belki de beğenmiyordu bilmiyorum😃
Zumraaa Bizd de durum aynı 7 aylık ama hiçbir şekilde almıyor tükürüyor öğürüyor bir ay geçti hala aynı .Kızım kabul ederdi ama oğlum da aynı durum yok maalesef .Ne yapacağım bilmiyorum .Umarım geçici dir
gnsll Zumraaa mama ile besleniyor oğlum beslenme saatleri arasını iyice açıyorum hani acıksın da ek gıda alsın diye ama yok yine yemiyor yine yemiyor.