sanli17 Bizde yaşadık aynısını 3-4 hafta önce. Hem biraz üşütmüştü hemde diş ağrısından ağzını açmadı neredeyse 5-6 gün. Değil ek gıda süt bile içmedi. İnanın oturup ağladım bende 🥲 1 hafta sürdü neredeyse hiç hatırlamak bile istemiyorum o günleri🥲 Elimden geldikçe az az farklı şeyler verip bişeyler yemesini sağladım ben. Normal sürecinde yediği yemek ölçüsünü düşürüp sık sık az az vermeyi deneyin