Merhabalar, benim normal doğumdan sonra göbek fıtığım oluşmuş ve bunu doğumdan 22 ay sonra öğrendim şimdide amelyat olmam gerektiğini belirtti doktor, aranızda bu durumu yaşayan ve amelyat olan var mıdır, süreciniz nasıldı bilgi verirseniz çok mutlu olurum, ben biraz korkuyorum da 🤦🏻♀️