Bebeğim 15 aylık. Emdiği kadar veririm diyorum ama geceleri vermekten çok yoruldum. Öyle sütümde yok zaten tadımlık gibi sütüm geliyor. Alışkanlık yaptığı için geceleri 1 kere uyanıp istiyor. Vermemeyi denedim. Emzik, su gibi geçiştirmeye çalıştım çok ağladı. İlla alacak yani susması için. Çok direndim olmadı. Emzirdim. Bebeğim kazandı :) emmek için değil ısırmak için istiyor artık. Bu yüzden yoruldum. Başarabilenleriniz var mı