Kızlar merhaba oğlum 11 ay 2 günlük yaklaşık 10. Ayından beri 2. Gündüz uykusuna direnmeye başladı. Özellikle dışarı gittiğimizde arabasında uyumadığı için bende bazen o günlerde tek uyku yapmasına izin verdim hep ama evde hep uğraşıyorum bi ara yeniden düzen oturtmuştuk 2 uykuya dönmüştük ama 3 gündür yine tek uyku yapmak istiyor. Genelde sabah 7 7.30 gibi uyanıyor 3 saat sonra ilk uykuya geçiyor bazen 4 saat sonra o ilk uykusunu uzun uyuyor. Düzene sokmak için 1 saat dolunca uyandırdım 2. Uykuyu yapsın diye bu sefer uykusuzluktan aşırı huysuz oldu yine 2. Uykuyu yapmadı. Şöyle söyleyeyim mesela ilk uykudan 12.30 1 de uyandı akşam 7 buçuk 8 e kadar duruyor bazen huysuzlanıyor 6 gibi uykusu geliyor ama uyutmuyorum bazen de keyifli oluyor. Yani nedir bu sizce? Biliyorum erken geçmek için ama uyutmak için 1 saat uğraşmak çok zor geliyor artık. Yapacağım şeyler kalıyor gideceğimiz yere gidemiyoruz ya da geç kalıyoruz. Yemek saati gecikiyor vs vs he bir de eğer güç bela 2. Uykuyu yaparsa akşam çok geç yatıyor. Sizlerden bu aylarda tek uykuya geçen oldu mu?