Bebeğim 23 günlük gece 1 buçukda odamıza geçtik 15 dk uyudu sonra uyandı emmek istedi ama o kadar garip emiyor ki size anlatamam aşırı hırslı 40 dk ya yakın emdi ama emerken kıvranıyor belli ki gazı var sancı geldikçe emmek istedi ve bu aralarda iki kez kustu yani karnı toktu.. ben bu gaz sancısıyla nasıl başa çıkıcam doktor sab simplex yazdı ama onun hakkında çok kötü yorum yaptıkları için almadım masaj sıcak havlu vs hep yaptırıyorum başka önerisi olan var mı