Kızlar merhaba, bebeğim 45 günlük 1 ay ittir kaktır emzirdim yani artık denemediğim yol kalmadı emzirme danısanları ebeler hemşrieler edsler o kadar ağlıyordu ki meme de benden de soğuyacak diye korkuyodum zaten mamaya döndük tamamen. Kayınvalidem bizde öylesine iyidir ki arkadaşım gibi her anımda her şeyimde yanımda 4 yıldır evliyim annemden farksız hatta daha düşünceli diyebilirim bu süreçte de hep yanımda sağolsun çok yardımı faydası var, genelde tabiki bende çocuk ben besliyorum bakıyorum o eve yardımı oluyor ama e tabi bazen altını aldığı uyuttuğu yedirdiği oluyor ama onu daha mı coo seviyor benim onun anesi olduğumu bilmiyor mu anlamıyorum sanki aramdaki bağ emzirmeyince kalmamış yok gibi zaten istemiyordu emmeyi de beni sevmiyoe mu onda susuyor ağlayınca bende susmuyor ben şuan gitsem beni aramaz asla biliyorum onu çok seviyorum stresle de kucağıma almıyorum ona geçicek bi stresim yok neden böyle çok üzülüyorum