Arkadaşlar ben 30+3 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim doğum sancılarım erken başladığı için iki gündür ikişer doz ciğer geliştirici iğne vuruldum. 34 36 haftayı dolduralım diye doktor birde adalat hap verdi onu kullanıyorum kalp tansiyon hapı yazıyor üzerinde birde iki gündür kalp çarpıntım oluyor arada, yanaklarım da kıpkırmızı ateş gibi yanıyor burnum kanadı dün gece de ama ağrılarıma iyi gelmişti hap hastaneye Randevumda iki gün sonraya sizce ben hapı bırakmalı mıyım. Kullanıpta bu hapı yan etkilerini yaşayan oldu mu. Bacaklarım da şişti çünkü ödem oluştu galiba