Kızlar benim kızım 3 yaşında boşanma aşamasında babadan uzak büyüyen bir çocuk. Genel olarak ilgilenip oynuyorum ama illaki ev işleriyle ugrasmam gerekiyor oyun oynayalım dediğinde isim var kızım bitsin sonra dediğim de ihmal edildiğini hissediyor sanırım yere yüz üstü uzanıp kasılır gibi hareketler yapıyor sizce nedendir ilk başta geçer sandım ama giderek artış gösterdi fikri olan yada kendi çocuğu da böyle yalan varmi ?