Kızım 8ay 20 günlük asla benden ayrılmıyor. Emekleyemiyor yuvarlanıp duran önünde oyuncaklarıyla oynayan bir bebekti. Bana bağlıydı fakat 3 gündür kucağımdan yere inmek istemiyor. Yere oturtmamla birlikte kıyamet kopuyor. Sürekli de onunla kucağımda dolanamıyorum belimden rahatsızlığım var. Eşimde de durmuyor beni görmesiyle bağırarak ağlıyor. En son sesi kısıldı. Doktora götürdük hiç bir sıkıntı yok dedi yolladı. Sesi kısıldığı için boğazları ağırmasın diye kucağımda gezdiriyorum ama yoruldum. Bel ağrısından uyuyamıyorum bile. 3 gündür hayatımdan bezdim. Güvenli bir bağ oluşturup ayrılmayı nasıl sağlıcam ?