Karnının guruldama sebebi sütümü hazmadememesi. Kakasının fotoğrafını çekmiştim onu göstermemi istedi. Kaka mukuslu sünüyor ve içinde beyaz iri parçalar var. Süt yoğurtlu gıdalar tükettiğinde huzursuz oluyor mu dedi. Düşündüm cidden ne zaman tüketsem çocuk kötüleşiyordu. Kaka resminden anladı yani. Çocuk alerji bölümüne yeşil alan açtı ama gitmeden iki hafta süt ürünlerini kes öyle git dedi. Çünkü gidince zaten o bölüm de bana önce aynı diyeti yaptıracakmış. Belirtiler dediğim gibi kaka şekli kıvamı, karında gazın gezinmesi, memeyle savaş hali. Sürekli aşırı huzursuzluk… her bebek biraz huzursuz olur ama ben normal dışında bir huzurluk olduğunu anladım, cidden anneler hissedermiş. Geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür ederim 🙏