Merhaba. Çocuğum 27 aylık tuvalet eğitimine başladık bugün tam 1 hafta oldu. Çiş olayını çözdük geldiği gibi söylüyo hatta dışarıdaysak tuvalete kadar tutuyor. Ama kaka olayını hala çözemedik yapar yapmaz geldi geldi söylüyor yanıma geliyor ama baktığımda altına yapmış oluyor.
Bu olayı nasıl çözebilirim fikri olan var mı?