1kub1ra Kızlar ev genel olarak gece veya gündüz 20 21 derece arası değişiyor nasıl giydirebilirim sizce şuan 2 kat zıbın 2 kat alt üstüne de yelek giydiriyorum ama fazla mı acaba
imeaeb 1kub1ra Bebeğin mizacına bağlı biraz kalın giyinmeye alışmışsa önerim içine normal pijama takımı üstüne 2.5 tog uyku tulumu giydirmeniz ama kalın giyinmeyi sevmiyorsa biraz kalın pijama takımı üstüne 1.0 tog uyku tulumu olabilir. Üstünü örttürüyor mu?
1kub1ra imeaeb uyku tulumu kullanmıyorum maalesef o yüzden 2 kat giydirip yelek giydiriyorum üstüne gece de üstünü sürekli kontrol ediyorum açtıysa örtüyorum
imeaeb 1kub1ra O zaman iyi gibi bence, göğsünü kontrol ediyor musunuz oraya dokunarak anlayabilirsiniz. Göğsüne dokunun sıcaksa üşümüyordur, ama sırtı terliyorsa biraz daha azaltabilirsiniz kıyafetini