shehen Kızlar bebeğim 13 aylık 6 gündür grip hiç bir azalma olmadı burnu sürekli akıyor. Temizleme yapıyorum hava veriyorum uykularında ama gerileme yok normal mi ya silmekten yıkamaktan yara oldu burnu yavrumun
Asyaamerve shehen benim kızımında burnu akıyordu, sağlık ocağına götürdüm, ilaç verdi, ayriyeten temizliyorum falan rahatlatıyor çok. Sizde bir sağlık kuruluşuna götürün canm
shehen Asyaamerve götürdük acile fakat bunun için bi ilaç vermeyelim bol bol burun temizle dedi yapıyorum da neredeyse saat başı
aylizinannesiiii shehen geçmeyen bir salgın var yedinci gün bugün kızımın boğazları kulakları enfeksiyon olmuş ateş burun akıntısı antibiyotik kullanıyoruz hala burnu akıyor antibiyotik bitince tekrar kontrole götüreceğim