4cü aydan doktorum gün içində kısa sürelerle oturta bilirsin demişti. Ben de öyle yapdım şu an 4 ay 22 günlüğüz ve kucağıma koyunca hemen kendisi öne eğilerek oturak pozisyona geliyor :) tabi ki desteksiz oturtmamak gerek asla. Kucağınızda ve ya sırtını dayayarak oturta bilirsiniz artık bence