6 aylık ek gıdaya başladık yoğurt ve yumurta sarısını o kadar çok sevdiki aşırı mutlu oldum taaaa ki 8. Aya girene kadar. Asla sevdiremiyorum artık ne ile verirsem vereyim her yerde tadını alıp o yemeği yemiyor sevse bile.
Fikirlerinize tariflerinize açığım