Merhaba kızlar bugün 4,5 aylık oldu hiçbirşekilde hiçbir uyku tarzını sevmıyor ayakta olmuyor çarşafta uyutuyorduk onuda istemıyor kolda sallayarak ağlaya ağlaya anca öyle gece 2 3 kere kalkıyor gece uykusuna 9.30 da başlıyoruz 11 e kadar anca uyuyor napsam bilemedim sürekli emziriyorum her istediğinde mama vermiyorum deneme usulü akşama doğru veriyorum ama uykusunu yine etkilemıyor