ylmzzz Kızlar hastanede tiroid değerleriime baktırıdm tiroid değerimin altında trimestir yazıyor bu zamana kadar öyle bişeye rastlamadım hamilemiyim niye öyle yazıyor 10 aylık bebeğim var ağlıyorum korkudan
Elfgrn ylmzzz Beta HCG değerinden anlaşılır Hamile olup olmadığını bana bakılmadıysa gebelikle alakalı bir durumu anlayamazsınız
ylmzzz Elfgrn bende öyle düşünüyorum ama bundan öncekilerde hiç trimestir yazmıyor neden böyle bişey yazmış
ylmzzz gencmom_ peki daha önce hiç trmestir gibi bişey görmedim bu değerde neden böyle yazılmış olabilir test almaya gidicem korkuyorum yüzleşmekten
gencmom_ ylmzzz benim o testinin hepsinde öyle yazar canım Önemli bişey değil yani örnek olarak verilir
ylmzzz farelikoyunkavalcisi valla biraz rahatlamaya çalıştım hepiniz böyle diyince ama doktora yinede gitsem mi işin tuhaf kısmı adetim 3 gün gecikti