Tosbikkkk Yakın arkadaşım yeni hamile kaldı kanama sonrası doktora göründü doktor düşük riski olmuş ama şuan normal gözüküyor herşey demiş Acaba hamileliği boyunca uzanıp dinlenmesi mi lazım? Çalışan biri çünkü işten çıkmalımi acaba bilgisi olan var mı kızlar
gencmom_ Tosbikkkk ben 9 ay kanamayla geçirdim Ama bişey olmadı onu doktor karar verir bana yasaklamamıştı inşallah bişey olmaz
sonnenchein Tosbikkkk benim ilk 3 ay kanamalı geçti ikiz gebelikti, genelde dinlenmemi istedi doktor ama bende oturmadım evde okula gittim birkaç gün dinlendim ve haftasonları, sonrasında zaten kanamam olmadı normal geçti hamileliğim
Mnli Tosbikkkk benim iki hamileliğim de kanamalı geçti progestan iğnelerle ama yatıp dinlenmedim bebeklerimin ikisini de sağlıkla kucağıma aldım şükür sadece biraz dikkat etse iyi olur
Minnakordek Tosbikkkk ben hemşireyim kanamam vardı 24 nöbet tutuyordum o bence kısmet bebeğin doğması gerekiyorsa doğar. O çalışsın veya yatsın diyemez kimse. Hep Progestan kullandım işi de keyfime göre bırakıyorum gitmeyeyim diyemezdim ki devletin verdiği izin ortada
ulker2509 Merhaba ilk bebeğimi kanama sonucu kaybettim ilaç kullanmama rağmen şuanki bebeğimdede kanamam oldu yine ilaç kullandım iğneler vs birazdan hareketlerime dikkat ettim çok şükür sağlıklı doğdu