Yaklaşık 2 sene derialtı implantı kullandım hormonel dengesizlik, sinir, kaygı, kilo verememe ve adet düzensizliği yaptı. Çıkarttırdım, ağrılı bir çıkarttırma süreci yaşadım lokal anestezi vurulmasına rağmen. Tavsiye etmiyorum o yüzden. Buarada implant takılıyken olan tüm etkiler geçti. Kısa zamanda kilo verdim ve hormonlarım düzeldi. Şuandada prezervatif ile korunuyoruz.