Merhabalar bebeğim 32 aylık bu aralar aşırı inat ve aşırı sinirli hiçbir dediğimi yapmıyor kendi dediği olana kadar da ağlıyor. Ne yapacağımı bilemiyorum dün gece arkadaşına gittik ordan resmen eve gelene kadar kıyamet koptu zor susturduk bu normal mi ilk çocuğum çok üzüldüm