Benim de 14 aylık kızım var sizin gibi kırkımdan sonra adet görmeye başladım başlarda düzenli olarak görüyordum ama bu son 3,4 aydır 20 gün bile gecikmişliği var normaldir birde sizin 1 gün gecikmiş bekleyin 1 hafta içinde olmadı test yapın içiniz rahatlasın