20 aylık bebeğim üç dört gündür ağzına lokma sürmüyor yalvar yakar bir şeyler koyuyorum ağzına onuda tükürüyor açlıktan bayılacak kollarımda diye korkuyorum bu gece hiç uyumadı ağladı açlıktan uyuyamıyor diye mama yaptım içti uyudu sonra yine kalktı ağladı su verdim yarım saat sonra ne var ne yok kustu su gibi midesi o kadar boş ki sadece mama kustu ama çok kustu sabah doktora götüreceğim başına gelen var mı çok üzüldüm aç açına yanımda yatıyor hasta