Merhabalar 2ay2günlük prematüre doğan bebeğim ishal oldu. Sarı cıvık renkte kakası baya sıvı yapıyor. Doktoru günde 5 bez dolu bez ve fazlası olursa hastaneye götürüp sonra bana getirin dedi kendisinin kliğini var. Dün gündüz 1 kere yaptı sonra gece 1 gibi yaptı aynı şekilde ikisinde de bağırsaklarından ses geldi. Şimdi de az önce sabah yaptı aynı renk ve kıvamda ses çıktı mı duymadım o ara mama yiyordu. Bebeğimi sadece mama ile besliyorum bu arada hep yeşildi kakası. Ateş ve fışkırarak kusma vs yok iştahsızlık görmedim mamasını yiyor genel ruh hali de fena değil. Şimdi bugün içinde gece ve şimdiki 2 adet oldu dimi? Gün içinde 5 bez olursa eğer acile götürcem. Acaba neden olabilir? Banyo yaptırmıştık üşütmüş olabilir mi hızlı davranmıştık ama bir de 2 gün içinde maması değişti. Aptamil pdf kullanıyorduk cuma günü doktorumuz 1 numara prosyneo geçebilirsiniz dedi sonra pazartesi günü kontrole gittik 1 ay daha pdf ile devam edebiliriz daha iyi olur dedi geri döndük pdf mamaya acaba bu mama değişimi de sebep olmuş olabilir mi? Aklıma viral enfeksiyon ya da başka sorun getirmek istemiyorum başıma gelmesin diye ama tedirginim. Bu tarzda bir şey yaşayan var mı? 🥺