Arkadaslar oglum 5 aylik.son 1 haftadir nedense bezi sol taraftan tasiyor hep.hafif sola egimli yatirdigim icin diye dusunmustum ama daha oncede hep oyle yatoyordu sag sol egimli olmuyordu boyle bissey.dun duz yatirdim yine aynisi olmus.ustelik 1 numarada buyuk bez bagladim.kendi no beziyle de ayni bunlada aynisi oldu.ustelik bezler dogru duzgun dolu bile sayilmaz.yani daha cis kaldirirdi.neden boyle.oluyor fikri olan yada bunu yasayan varmi?