aysstopal Bebeğim 2,5 aylık sanki bir yeri kaşınıyor gibi basını sallıyor ellerini yeni kullanmaya başladığı için istemsiz elleri yüzüne gidiyor sürekli anlayamıyorum bir yeri mi kaşınıyor bi yeri mi ağrıyor daha önce yaşayan var mı yada fikri olan?