4 aylık aşısını yaptırdım dün biseyi yıktı bugün gün içinde huzursuzluk gece sürekli uyandi ağladı ayaklarını çekti calpol veriyorum kafası elleri sicak ama yüksek değil ateşi aşıdan öncesinde de burnu dolu gibiydi aşıya.bi etkisi olmadığını söylediler çok huzursuz bebeğim zorla kısa kısa uyuyo gece boyu hiç uyumadım aşı sonrası böyle olanlar varmi ne yapmaliyim