4 ay atağı kadar kötü birşey yok muhtemelen ataktir. Tam kafayı yiyecekken bı yazı okumuştum beni çok sakinlestirmisti. Bebekler atak zamanlarinda çok garip bı durumun içinde olup korku belirsizlik büyüme sancıları vs gibi (çok net hatırlamıyorum hepsini) yasarlarmis o yüzden tek sığınağı sizsiniz anneleri gecegini bilip zor zamaninda bebeğinizin yanında olun diyodu yazıda. 1 hafta gibi suruyo ortalama dişinizi sıkın inşallah hemen geçer . hapsurma falan yaşamıştık ama biz onun için bişey diyemeyecegim🌸