15 aylıkken sünnet oldu.İlk çişini yaparken ağladı sonra gayet normaldi.Tek tavsiyem bebek dönmeye hareket etmeye başlamadan sünnet yapılması yönünde.
İlk bir hafta vazelin sürdük doktor tavsiyesi üzerine,bolca boca ettim hem pipisine hem bezine.3 günden sonra iyileşmeye başlıyor zaten.1 haftadan sonra normal bir krem vermişti onu kullandık ama tamemen iyileşmesi bir hafta sürüyor zaten.