anneyim09 ben zorretanin kullandım. Yan etkileri kişiden kişiye değişir mesela benim kusma evrem hiç olmadı. Kuruluk oluyor, olmak zorunda zaten yoksa nasıl kurutacak sivilceleri. Bende kemik ağrısı yapmıştı belim çok ağrımıştı o dönem. Dudaklarım, saçlarım hatta gözlerim bile kuruyordu göz damlası kullanmıştım. Saçlarım 1 hafta yıkamasam yağlanmıyordu. Onun dışında bebek gibi bir cilde kavuşuyor sunuz 6 ayın sonunda ama hamile kalınca her şey değişti. Ben 2018de kullanmıştım. 11 aylık bebeğim var şu an, hamile kalınca sivilcelenmeye başladım. Hatta hamile olduğumdan bile sivil elenince şüphelendim. Çocuk düşünüyorsanız hemen başlamayın derim. Bir de kullanırken çok iyi korunmanız lazım hamilelik çok riskli ilacı kullanırken