sezennkz Kızlar spiral taktıracağım takılırken nasıl bir ağrı oluyor öok acıyor mu anesteziye gerek var mı? Kolay bir işlem mi öneriyor musunuz?
MinikPandam_ sezennkz ne ağrı ne acı olmuyor. smear testi vermek gibi bir şey. sonrasında da ağrı olmadı ama bir süre adet düzensizliği oluyor ara kanamalar vs oluyor
zeynebinannesii28 sezennkz benim doktorun eli yavaştı yanındaki asistan da yavaş hazırladı her şeyi o yüzden takılmadı uzun sürdü takıldıktan sonra da normal regl ağrısı gibi kasıklarımda sancı şeklinde oldu ara ara
zeynebinannesii28 Ağrı hissettim acı eşiğim yüksek öyle fazla da bi ağrısı olmadı bende, haftaya 1 aylık olacak öneririm sana