Sezgin merhaba
Dunden beri çok kötüyüm size yazmak istedim, dün akşam kızım 21 gibi uykudan kalktı altını aldim ve pijamalarını giydirdim o sıra kafası saga doğru 2 kere gitti ve hafif kustu ancak başının arkasında yorgan olduğu için ona da bakmış olabilir, sonra sağ elinde hafif titreme olur gibi oldu sasirdim kucagima aldim kasilmis ti yüzüme bakiyordu çok korktum ve boğazına sut kaçtı sanip dizime yatırdın sonra düzeldi bu neyin nesi anlamadim ama aklıma bir sürü şey geldi hatta epilepsi bile, ailemizde yok ama evlat işte kafama inanilmaz takıldı ağlayıp duruyorum, nöbet denen şey böylemi kızım daha 4.5 aylik lütfen cevap yazın 😔