Gece beslenmesini böyle yapıyorum yanlış mı doğru mu acaba?
Mesela 00:00da emmeyi bitirdik diyelim
02:30da emziriyorum yarım saat desek 03:00 bitiş, bi daha ki 05:30 oda yarım saat desek 08:00 bi daha kalkıyoruz gibi.
2.5-3 saat arayla yani. Böylece gece 2-3 kez kalkmıs oluyoruz dogru mu yapiyoruz?