Kızlar bebeğim 1 yaşına girdiğinden beri hasta resmen 3. Kez antibiyotik kullanıyoruz hiç bişey yokken birden ateşlendi bugün doktorumuz dişinde etkisi var dedi ağzının içi kabarmış havalarda o kadar dengesiz ki ne giydirsem olmuyor bide Antalya da yaşıyoruz bir gün bir günü tutmuyor resmen napcamı şaşırdım evden hiç çıkmayayım mı anlamıyorum hastalanması diye neler yapıyorum ama yine olan oldu allah tüm bebeklere sağlık versin ne diyim gerçekten bebeklerin hasta olması çok zor