aden_26 bam telime bastiniz benim bebegim 8 aylık ve farkli odaya gitmeme bile müsade etmiyor ağlıyor 😢 normalde ama kucagimda da hiç durmaz gozunun önünde olacagim teoeme tirmanacak inecek pesinden dolanacagim dusmesin diye oyle bir bağlılık acaba yanlis mi yaptim bu yanlış bir baglanma türü mü yoksa normal mi bu donemde emin olamıyorum