İyimi yaptım bilmiyorum😅😅 koyduk kutusuna kaldırdık bu akşm oğlum 18 aylık Tv kapalıyken de arada açmam için direniyordu aklına geldikçe bu böyle olmuycak en iyisi arada aklına geliyorken sık sık aklına düşmeden kaldırmanın iyi olduğunu düşündüm bakalım 😌 onun sağlığı için hiç önemli değil sonuçta sapa sağlam çocuğu sırf istiyor diye açıp açıp durup gelişim geriliği yapmamak adına böyle karar aldık