Merhabalar bebeğim 5. Ayı bitirdi 6. Ayına girdi bu zamana kadar hiç memeyi tutmadı ben de sütümü sağarak vermekte çözüm buldum biberon ile de veriyorum. 9. Ayına girdiğinde işe başlayacağım süt sağmaya nasıl devam edebilirim bilmiyorum gece en az 2 defa kalkıp sağım yapıyorum normalde ama işe gideceğim zaman bu uykusuzluğa alışabilir miyim var mı hem işe giden hem de sağım yaparak bebişini besleyen annelerimiz önerilerinizi alırımm