beyazzkuguu ben o aylarda uyurken dönmesin diye yanına kendi yastığımı koyardım şimdi tabi 9 aylık oldu yastıkla oynuyor 😅 onsuz uyuyamaz oldu kaldıramıyorum o yüzden ama çözüm olarak düşünebilirsiniz. yine de bir bebek 4-5. aylarında ağzından nefes almayı öğrenir bu yüzden beşiğin içinde ağzını burnunu tıkayacak hiçbir şey yoksa pek endişelenmeyin. ama benim gibi fazla evhamlıysanız yastık koyabilirsiniz 🙈