İyi geceler herkese iki hafta önce ayak parmağım kırıldı alçıya alındı dize kadar dün çıkartıldı alçı sargiya geçildi fakat arka baldır kismimda bazen parmaklarda ayak bölgesinde inanılmaz ağrı acı hissi oluşuyor alçı varken hiç ağrım sızım yoktu. Bu durumu yaşayan var mı normal mi özellikle o arka baldirin ağrısı beni mahvetti kırık parmagimda hiçbir ağrı sızı vs yok ama baldirim neden ağrıyor olabilir ? Yaşayan var mı yarın doktoru arayacağım olmadı normal mi diye. Ayagim alçıya alıştığı için gucsuzlesti mi anlamadım bir parmak kırığı başıma ne işler açtı iki haftadır 😔