serifelm merhaba başladınız mı acsba benimde Temel 0 bir kere girdim 59 aldım yani midem bulandı direkt çıktım sınavdan stresten artık hazırlanmak istiyorum ama temelim yok basaramayacagim diye korkuyorum kendimi beceriksiz bir işe yaramayan gibi görüyorum ne mat ne başka birşey hiçbirsey hatırlamıyorumevliyim 2 çocuğum var 28 yaşındayım 😭